Caroline af Ugglas...

När jag nu då var inne på det här med utstyrslar så passar det ju alldeles utmärkt att skriva om S.T.Ö.V.L.A.R.N.A som Caroline af Ugglas hade på sig.. Trodde först att det var riktiga gummistövlar men utan den karaktäristiska gröna Tretornfärgen.. Såg ju sedan att det inte var det.. Men f-n va likt det var!! Undra om någon någonsin haft gummistövlar på sig i Melodifestivalsammanhang??

Hennes sång var ju helt ok, om jag lyssnade med kudden framför ögonen.. För om jag tittade på henne så blev jag helt fokuserad av hennes ben som åkte upp och ner genom hela låten.. Warum??

Undra om Janis Joplins ande flyttat in i henne??

The original


Caroline af Ugglas

Bild lånad från: Expressen

Kommentarer
Postat av: Micke

Jag håller med du, o det skulle inte förvåna mig att hon kommer att gå långt.

Må väl.

2009-03-08 @ 19:41:47
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Dagens Eko

Hennes skiva "joplin på svenska" är helt underbar. Speciellt för man slipper se henne sjunga ;)

2009-03-08 @ 20:52:56
URL: http://dagensekosblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0