Dansa iväg nu!!!

Jaha, blev Elisabeth kvar i Let´s Dance?? Jag undrar lite försynt: "Vem f-n röstar på henne?" Hon borde fått åka hem idag när hon faktiskt gjorde en rätt fin liten dans och inte var så patetisk som förra veckan.. Hon hade kunnat åka ut med stil!

Jag är otroligt fascinerad av Magnus, att denna enorma man kan "flyta" så i sina danssteg. Det var verkligen på pricken likt Skönheten och Odjuret men bara när man tänker på deras storlekar.. I övrigt tyckte jag att de var ett fantastiskt par på dansgolvet!

Nu är det snart de tre bästa paren kvar... för Elisabeth måste definitivt åka ut nästa fredag.. Allt annat är en skam!

Kommentarer
Postat av: Dagens Eko

Nu räknade du väl fel... dom är 4 nu, och när förhoppningsvis Elisabeth åkt ur nästa fredag så är dom 3.

Kan inte heller förstå hur E klarade sig vidare denna gång.

2009-03-06 @ 23:27:48
URL: http://dagensekosblogg.wordpress.com
Postat av: Bettan

;) Jag har nog aldrig fått en läbbigare kommentar på min blogg än den du skrev:)

Men det var ett bra tips, för både "bölden" och jag skulle försvinna om vi gick ut i skogen, jag skulle ju gå vilse;)

Men jag kan ju testa;)

2009-03-07 @ 07:29:49
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Micke

Som min fru sa att det skulle inte förvåna

en om Elisabeth vann.

Eller som Gunde brukade säga ingenting är omöjligt.

Må väl o en bra helg.

2009-03-07 @ 11:28:29
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0