La finale...

Ja, nog blev det väl en oväntad vinnare i Melodifestivalen. Malena med La Voix. Det var absolut inte en låt i min smak för jag föredrar låtar då jag hör vad sångaren sjunger.. Men den är eljest från vad vi tidigare skickat till Eurovision Song Contest så jag tror att den kan funka i Moskva. Så om vi vill vinna in da Russia.. då menar jag att Rätt låt vann!!

Foto lånat från Eventnews

Caroline var snubblande nära förstaplatsen, men trots att jag gillar låten(bara jag slipper se henne) så är jag säker på att den inte hade platsat i Ryssland. Men det måste vara fantastiskt roligt för henne att få känna folkets support..

Sarah D-F kunde dölja sin förvåning över de låga poängen rätt så bra. Måns däremot visade upp en sådan besviken och chockad min att det nästan gjorde ont i mitt hjärta. Lilla gubben!!! Ja, grabbarna i EMD såg nästan likadana ut, men de är ju tre stycken och kan ju trösta varandra..

Jag tyckte att många låtar var bra, vissa av dem kan jag nynna på nu, men hittade ingen direkt favorit.. Det känns ju skönt egentligen för då slapp jag bli besviken när inte "min" låt vann!! :o)

Hej hopp rosenknopp!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha! Min favorit gick och vann!

Jag trodde väl att det fanns fler som gillade Malenas låt, även om det inte var nån som medgav det från början.



Den där andra historian var inte så spännande, men håll med om att det lät så...





Jag hör La Voix ( =rösten) i huvudet just nu ...

Kram Anna

2009-03-14 @ 22:57:06
URL: http://annabackhouse.blogg.se/
Postat av: jeanette

nej ugglas hade nog inte passat i ryssland direkt, håller med hehe :)

2009-03-15 @ 14:04:26
URL: http://jeanettans.blogg.se/
Postat av: Inga-Britt

Hej stumpan!



Jag säger bara det,JIPIII!! rätta låtarna var först i raden av låtar. Det var det jag sa, att någon av dessa flickor skulle vinna. Jo, jag tror att C skulle klara av att, om inte vinna, så ändå komma rätt hyfsat. Men jag hoppas att ingen vinner, det blir så himla dyrt för oss. Eller?



Kramar från oss på Stenbacken

2009-03-16 @ 14:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0