Robinson á la Träskläger 2009...

Såg reprisen av Robinson 2009 nyss.. Visserligen hamnade de i helvetesträsket men annars är det väl "the same procedure as last time".. *gäsp*

Jag skulle önska att hemskickandet av deltagare skulle bero på hur de presterar på tävlingarna och inte vilka pakter som bildas där deltagarna själva röstar ut en "kamrat".. Kommer ni ihåg Jerker som vann?? Han gjorde inte ett skit på hela tiden och gled liksom obemärkt förbi..

Nej, jag skulle önska att tävlingarna verkligen handlade om hur man överlever på en öde ö.. öhh, ett öde träsk, menar jag. Den sämst lämpade åker ut.. Det vore intressant att se hur hierarkin skulle bli då!!


Foto lånad från TV4.se

Jag vet inte riktigt om jag orkar följa den här tävlingen, men jag gillade Erik Billing, han med Roger Pontare-tofsen på huvudet! :o)

Kommentarer
Postat av: e

Åh han diggade jag med. Såg den amerikanska versionen efteråt, sicken skillnad!

2009-03-23 @ 18:10:52
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anonym

Precis min åsikt! Det är så in i Norden tråkigt med alla de däringa pakterna som folk ingår och i slutändan är det knappast den mest lämpade som vinner utan möjligtvis den som gjort minst väsen av sig....Trist! Tacka vet jag Camp Molloy (om det nu är fler än jag som minns den), där gick de mest lämpade vidare.

2009-03-24 @ 16:39:57
Postat av: Linda

Jag har samlat ihop mina läsares bästa tips om hur man får fler läsare till sin blogg. Har skrivit dom i ett inlägg i bloggen. Så det är bara att ta för sig.

Så välkommen in till min blogg :)

2009-03-24 @ 16:41:35
URL: http://www.metrobloggen.se/lindaericsson
Postat av: carro

haha ja håller verkligen med!



Ha en jätte bra dag!

Kram

Carro

2009-03-24 @ 16:46:22
URL: http://carrobruden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du vinna en helt ny mobiltelefon?

2009-03-24 @ 16:51:02
URL: http://click.double.net/?25669;188;10613

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0