Lysande försäljning...

Igår ägnade vi oss åt försäljning av diverse prylar, jag och min vän M. Det var uteloppis och vi delade på en plats, hon och jag. Ett underbart sommarväder gjorde att massor av människor kom för att shoppa. En strid ström av kunder och det genererade en vinst på drygt 400 kronor för oss var. Inte dåligt.. inte dåligt alls!! :o)

Vi satt vid vårt bord från kl 10.00 till 15.00 och jag kan ärligt inte fatta hur slut man kan bli av att bara sitta!! När jag kom hem så var det spikmattan, Citodonen och en kebabrulle som krävdes för att jag skulle bli "människa" igen!!

Idag var första dagen på jobbet efter två veckors sjukskrivning. Det kändes jättebra att komma tillbaka, om än på halvtid. Jag har faktiskt saknat jobbet och kollegorna! Men jag var rätt trött och hade ganska ont i nacken när jag kom hem, så det blev en lugn eftermiddag. Jag gick över till grannen en stund och vi satt på hennes uteplats och pratade.. Det var trevlig!

Kommentarer
Postat av: imse

Vad roligt med loppis! Inte fel att få en extra slant i kassan.



Kram

2009-05-19 @ 11:15:19
URL: http://zvammel.blogspot.com
Postat av: Kim P

Skönt att bli av med sådant som man själv har tröttnat på och dessutom få en slant för det :-).



SV: Jodå, min mamma har läst mitt inlägg om henne. Hon har originalet inklistrat i sin adressbok :-)

2009-05-19 @ 12:55:17
URL: http://lasipp.blogg.se/
Postat av: Lusamusa

Vad är det som har hänt med din nacke?

2009-05-21 @ 00:03:50
URL: http://lusamusa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0