Kors i taket...

... solen skiner idag!! Jag blir lycklig av det! Är så fruktansvärt less på dessa gråa, tunga moln som är så låga att de nästan lägger sig på hustaken. Hoppas.. hoppas.. hoppas att det fortsätter vara fint ett tag framöver.

Tittar nu på skidtävlingen och Charlotte Kalla. Så fort hon tagit sig över mållinjen åker vi till Strömpilen. Maken ska handla och jag behöver nya nylonstrumpbyxor för att komplettera kvällens fest-outfit.

Jag sa: "Under tiden du handlar så hinner jag gå en sväng på loppisen i Sliperiet". Han tittade på mig och undrade med ett snett leende: "Tror du att du hittar strumpbyxor där??".

Men självklart, vintage är ju stekhett!! (Eller så går jag på H&M och köper ett par!)

Kommentarer
Postat av: Em

Hahaha! Tror det kanske blir HM?

2009-11-21 @ 12:21:07
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Em

Sv: Ja, jag är också kluven. Om vårdpersonal väljer bort vaccinerat, kan det vara så farligt då? Och än så länge är det fler som dör av andra influensor per år. Jag fattar ingenting.. :(



Skönt med fint väder, det har vi också! :D

2009-11-21 @ 12:24:35
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Gun

Solen verkar lysa över hela Sverige idag. Härligt!



Sv: Det var bara läkarbesök på Lördag, alltså idag. Operationen blir en Torsdag:)

2009-11-21 @ 13:50:20
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Kristina

Härligt ana solen från sängen gen spegelreflexen.Hoppas du hann gå på loppisen.

Tack snälla du för uppmuntrande kommentar. Jag behöver alla såna just nu. Det hjälper höra andras syn när man är låg, och ja jag ser fram emot assistentbyte, det var vidrigt igår o tyvärr ligger såna kommentarer från henne kvar även i nattvilan och sänker ens mod o självförtroende. Tack att du finns Ha en trevlig kväll

2009-11-21 @ 15:13:21
URL: http://ruach.blogg.se/
Postat av: Britt

För oss kom dimman inrullande och förstörde en dag som skulle vara solig :(



Loppis är kul. Jag var på Röda Korsets butik Kupan och tittade runt på allt möjligt...men det blev inget köp fast det fanns hur mycket fint till jul som helst.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0