Snön ligger vit på backen...

Om man bara tittar ut, ja då blir man glad. Tittar man närmare, ja då blir man mindre glad. Jag älskar snö, men kall snö!! Inte detta snöblask! Bläää.. Den här perioden, innan kylan fått fäste och snön ligger kall på backen, skulle jag kunna gå i ide!

Nåja, det är ju "same procedure as every year", så man får väl göra det bästa av det. Ljusare blir det ju i allafall med lite snö. Se, nu försökte jag vara lite positiv! ;o)

Strax ska jag och maken ta Bessie på promenad. Vi passar på att besöka Glödheta(glashytta) för att kolla deras utbud. Maken fick ju ett presentkort där från Volvo när han fyllde 50 år. Kanske kan vi hitta något läckert att ta hem. Gratis är ju gott!! ;o)


Kommentarer
Postat av: Gun

Ja fy tusan, snöslask kan vi vara utan. Hoppas ni hittar något fint på glashyttan:)

2009-11-07 @ 10:44:23
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Britt

Jag håller med dig. I förrgår fick vi snö, igår regnade snön bort, i dag fick vi ny snö...och den regnar väl bort...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0