Åter till verkligheten...

Efter en härlig helg så är jag s a s back in reality igen! Det känns bra, för jag har fått med mig massor från helgen. Men det betyder också att jag varit helt slut efter de två första arbetsdagarna!! ;o)

Igår passade vi på att bunkra upp lite tyger från Tyget som hade 50% rabatt på allt i butiken. Bra för oss, men sorgligt för de anställda eftersom butiken tydligen gått i konkurs. Ena dottern gillar att sy så det inköptes klännings- och kjoltyg, mönster, dragkedjor och själv hittade jag jättefina panellängder till både vardagsrum och sovrum. Dessa behöver bara fållas upp och det kan jag!! Att jag skulle sy en klänning är en utopi!! ;o)

Jag och dotter J tog oss en tur till badhuset också och det gillade faktiskt min kropp. Efter den djävulska träningsvärk jag haft efter helgen så var det jätteskönt att simma lite. Lite DHW på det och så var kvällen slut!

Idag har jag ju "ledig" dag och det känns välbehövligt, faktiskt! Tog en morgonpromenad med hunden och sedan gjorde jag ett nedslag hos grannen en stund.

Nu ska jag läsa skriva det här inlägget färdigt, läsa några bloggar, svara på några mail och, om jag hinner!, tvätta en maskin tvätt!! C U!

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Jag skrev en lång kommentar, men dumme blogg.se strular så det kom inte fram.. :(

I varje fall låter det som att du har en bra dag och det är jag glad för!



Nu hoppas jag denna kommentaren går genom..

2009-10-14 @ 14:01:12
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Känns som att du har "landat" hemma igen och det är väl också skönt? :)

Sv: Du har så rätt, så rätt. Som jag skulle sagt det själv. Jag skriver ibland omkring denna frågan för jag tycker det är så viktigt för samspelet mellan människor och hur vi bemöter varann.



Ha en härlig dag!

2009-10-14 @ 14:02:03
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

HAHA! Det säger väl det mesta om blogg.se. Min första kommentar skrev jag EFTER den andra.. Antingen det eller så är det svininfluensan jag har fått! :D

2009-10-14 @ 14:04:28
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Gun

Roligt att byta gardiner. Det behövs så lite för att få en förändring i hemmet.



Jag läste ditt inlägg om diskbråcket. Det är ju inte klokt! Har du gjort någon anmälan och fått någon hjälp med nacken? Vad hemskt att ligga så i en och en halv timme. Min undersökning tog 20 minuter. Jag var jätteförvånad att det var över så snabbt.

Jag har också ofta ont i nacken, men det går inte att jämföra med dina besvär, utan det är mest ryggen som är mitt problem.

2009-10-14 @ 14:20:43
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Kristina

Att tyget gått i kk, så trist. och trist att ajg ej kan fara o handla ,jag älskar ju handla tyger. Mne roligt att du fick en bra dag

2009-10-14 @ 14:48:56
URL: http://ruach.blogg.se/
Postat av: Agneta

Hej igen,

jag läste igenom hela din blogg (nåja, inte vartenda ord såklart :-) ) och hittde inte ehller något om reumatism, det jag märkt nu när jag sökt ett tag på olka blogg att du kan ha svarat i någon annans blogg och där har just ordet reumatism förekommit. Nåväl, din blogg är fin iallafall och det är trist att vi båda har värk.

Men din vistelse över helgen låter väldigt skön, fantastiskt fina bilder du tagit!

ha en skön vecka

Agneta

2009-10-14 @ 15:38:45
URL: http://bigmarlin.blogg.se/
Postat av: sofie

svar: åh tack :) vad glad jag blir!

2009-10-14 @ 15:41:23
URL: http://sofieliden.blogg.se/
Postat av: Ia

Åhh...så trist att tygaffären gått i KK...men underbart att få handla billigt!

2009-10-15 @ 11:32:18
URL: http://kajsalisa.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej Pia! Vilka fina bilder du tagit i Sollefteå. Kul att läsa hur ni haft det. Vad fint det blev med nya gardiner och duk i köket hemma hos dig. Vad pyssliga ni är, du och flickorna. Kul att läsa din blogg! Vi ses till veckan.

2009-10-15 @ 21:27:43
Postat av: Ulrika

Din blogg är nyttig för min börs! Jag har fyndat tyg till att klä sänggaveln - för 97 kr!!! Jag höll ut till slutet, nu har de 70 %.

2009-10-20 @ 11:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0