Thai-massage...

Det var en helt underbar upplevelse med thai-massage!! Både jag och Johanna var jättenöjda efteråt. Hela inramningen av "massagerummet" med växter, porlande vattenfall, ljuvligt fågelkvitter och aromer gjorde jättemycket för helheten. Det var ett rum man blev avslappnad i... trots att massören sa att jag skulle ta av mig allt utom kalsongerna!! ;)

Johanna fick ett par enorma byxor(!) plus en t-shirt att ta på sig och blev tryckmasserad ovanpå kläderna. Jag sa till "min" massör att nu har jag bara trosor på mig. Var det rätt så? "Trosor?", undrade massören. Då insåg jag att han inte hade lärt sig den kvinnliga motsvarigheten till kalsonger!! ;o) Då ändrade jag frågan till: "..behålla kalsongerna?" och fick svaret: "ja"!

Nåja, med en handduk runt min bleka lekamen(och trosor på!!!) så lade jag mig ner på madrassen. Johanna låg på madrassen bredvid. Det var också jättemysigt, att liksom få massage tillsammans, mor och dotter!

Jag var ju inbokad på oljemassage och jag lovar att det gick nog åt en liter olja under den timmen!! :o) Min manlige massör(dottern fick den kvinnliga, själv är jag inte så brydd!) var verkligen finkänslig och såg hela tiden till att handduken låg över vissa strategiska ställen!!! :o)

Så, thai-massage kan jag verkligen rekommendera! Men.. att vara tillfälligt otrogen mot "min" massör är väl ok, men jag tänker absolut inte göra slut med henne för en thailändares skull! ;o)



Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Vad gött det låter. Jag borde vara lite snällare mot mig själv.. Har nu lovat mig själv massage i två år, det handlar ju enbart om att lyfta luren, fattar inte varför det är så svårt, det är ju en njutning!

2009-10-23 @ 19:34:16
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: anna

Låter gott med massage. Lite komiskt med "kalsong"-grejen...



Jag mår lite bättre nu, men hostar rätt eländigt fortfarande. Maken är inte heller bra än. Sonen är i alla fall inte sämre.



Ha en skön helg!

Kram Anna

2009-10-23 @ 19:46:05
URL: http://annabackhouse.blogg.se/
Postat av: Fröken Einstein med en smärre psykos

Du skulle ha sagt att du glömde kalsongerna hemma ;) Men allvarligt så låter det helt underbart!



sv: Även om man har ett virus, så kan man fortfarande få frostskador ;P



KRAM! :)

2009-10-23 @ 19:55:44
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Sv: Hahaha! Kul att du sa f..! :D Till mitt försvar måste jag medge att jag fick tillåtelse innan.. :D

2009-10-23 @ 19:56:40
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Gun

Vad härligt det låter! Massage är underbart:)

2009-10-23 @ 20:16:40
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Mamma J

Om 5 veckor skall jag se till att få massage varje dag. Av en thailändare som inte lämnat sitt land...



På en strand under vajande palmer alltså.



Det skall bli absolut underbart!

2009-10-26 @ 21:46:03
URL: http://mammanj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0