eBay...

Här sitter jag.. mitt i natten och väntar på att en auktion ska bli färdig på eBay. Det som står på spel är någon form av japansk huvjacka som dottern vill ha. Det är tolv minuter kvar och jag har precis lagt ett nytt bud.

Under tiden jag väntar så kan jag ju passa på att skriva lite om min kväll. Jag har nämligen tillbringat den i sällskap med en bykompisen E-L som är här i stan för att utbilda sig lite mera. Vi käkade på Pipes of Scotland och där blev vi sittande från halv sex till strax före elva. Vi hade väldigt intressanta samtalsämnen kring, som man brukar säga, "allt mellan himmel och jord" och uppenbarligen tog dessa ett par timmar att avhandla!! ;o)
Ser verkligen fram emot hennes nästa Umeåbesök!

Yippie, vi vann auktionen, men jag insåg snabbt att såna där saker inte är bra för mitt hjärta.. Herregud, vad pulsen steg den där sista minuten! Nu är det bara resten kvar, men det tar vi imorgon.. öhh, jag menar idag!!

Uret visar 00.33 och jag tror att sängen väntar.. C U!

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

HAHAHA! Man lever sig verkligen in i spänningen!



God morgon! :D

2009-09-23 @ 06:36:23
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Anna

Jopp det var den kommentaren, det var så skumt, klickade skicka och det brukar gå rätt snabbt när de går in men nu hämtade den och hämtade o sen var jag plötsligt på din startsida. Jag kollade om kommentaren var där men den fanns inte! Men kommer du ihåg att blogg.se haft problem här för ett tag sen med, man kunde ha flera likadana kommentarer och så.

Jo huvva igår var jag risig men idag känns det ialf lite bättre, tegelstenen i pannan är inte lika stor tung som igår. Och jopp angående det andra så är du helt rätt informerad :)

kramz

2009-09-23 @ 09:46:44
URL: http://wiccans.wordpress.com
Postat av: Gun

Det är spännande med auktoner. Vi både säljer och köper mycket på Tradera och tycker det är jättebra.

2009-09-23 @ 11:26:40
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Ellis

Haha på ebay - blir inte det hur jävla dyrt som helst när alla budar?



sv: Tack :D

2009-09-23 @ 12:48:10
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: Cina

Åh, vad det är mysigt med kompisträffar där man bara pratar, pratar och har trevligt! Speciellt när man inte ses så ofta!

Vad roligt att du "vann" auktionen! Hoppas dotera blev glad!

2009-09-23 @ 14:55:02
URL: http://cinaslada.blogspot.com/
Postat av: Evis

Kul att ha hittat till din blogg...Jättetack för den goda maten och den trevliga och intressanta pratstunden. Vi ses i november igen, innan dess så ska jag in i böckernas värld och försöka bli lite klokare. Kramar Evis

2009-09-23 @ 22:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0