Hej hopp från hufvudstaden...

Igår kväll grejade maken med min dator så det blev inget skrivet och inget läst.. I skrivande stund sitter jag på vandrarhemmet i Stockholm och om en timme ungefär ska jag träffa M, en bloggkompis. Det ska bli skitkul!

Kom hit med flyget i morse och har haft lunchdate med Coolbettan som faktiskt tagit sig ända hit till storstaden för att träffa mig. Det var så så himla roligt att äntligen få träffa henne IRL, men som de flesta av er vet, så mår hon ju inget vidare. Men vi fick några timmar tillsammans och jag försökte stötta henne så gott det går när man bara är på tillfälligt besök. Det kändes trist att säga hejdå för troligen tar det ett år tills vi ses igen. :o(

I morgon ska jag uppgradera mitt boende en aning. Då flyttar jag in på Best Western Kom Hotel istället. Konferensen är den roligaste på hela året och det ska bli så kul! Då dyker ju mina kollegor P och A upp också.

Vi får se hur sent det blir ikväll, om jag hinner skriva något mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0