Förvirringen är total eller försvunnen lucka nr 9 och dementi...

Det blev mycket i den där rubriken.. Men..

Igår kväll började jag och tjejerna fundera. "Tänk om vi skulle ta flyget ner till Stockholm på morgonen. Då får vi en hel dag att ägna till shopping.. Istället för att ägna hela dagen åt att sitta i bilen".

Och så blev det. Mitt allra första tidsinställda inlägg(som jag var så stolt över att jag faktiskt tänkt på!) får jag nu dementera. Anders har förvisso suttit i bilen idag, men inte vi! :o) Han skjutsade oss till 7-flyget innan han påbörjade sin resa söderut. Han hade kommit till Skuleberget när vi landade på Arlanda.

Vi har ägnat dagen åt att strosa runt på Östermalm och Söder. Jag har inte handlat ett dugg, men pengar har det gått ändå.. till flygbussen, t-baneremsor och käk ;o) Tre kändisar(A-C) såg jag idag och, återigen, inte kom jag på att ta upp mobilen och fota dem.. så ni får lita på mitt ord. De tre var: Tomas Brolin, Morgan Alling och så snubben i Antikrundan(som har en egen antikaffär) som jag aldrig minns vad han heter.. Flickorna tyckte att "kändisarna"  inte kunde vara några riktiga kändisar eftersom de inte visste vilka de var.. eller jo Morgan Alling kände de igen, men inte de två andra.

Vid fyratiden tog vi tunnelbanan till Mörby centrum och vidare med buss till Scandic Täby. Då hade Anders redan kommit fram, checkat in och låg och chillade på rummet.

Ungefär en timmes vila blev det innan vi tog bilen till Täby Centrum. Men varken jag eller tjejerna orkade särskilt länge. Anders orkar nog inte klädaffärer överhuvudtaget! Hahahaha.. Sveda och värk i nacken, så det blev en Citodon och en het dusch.

Halvligger nu i sängen och skriver. Ögonen går i kors så hit så John Blund behöver inte komma hit ikväll! :o)

Den försvunna luckan nr 9 skulle ju handla om platser jag varit på och igår var tanken att skriva lite mer om varjeställe, men nu skiter jag i det. 

Förresten, vet ju inte om det var tänkt att handla om orter.. Men ikväll är jag så trött att jag bara kör de länder jag varit i. Det går fort... för någon Globetrotter är jag ju inte!! :o)

Sverige, Finland, Norge, Danmark, England, Belgien, Bulgarien, Turkiet. Jag sa ju att det skulle gå fort!! Hahahaha..

C U!

Kommentarer
Postat av: Svorskan

Det är säkert fler länder än många andra. Jag är inte heller någon Globetrotter. Ha en underbar lördag!

2010-12-11 @ 09:58:02
URL: http://svorskan.se
Postat av: Marie-Louise

Låter som en lyckad dag i storstaden, även om den slutade i värkande nacke. Jag hoppas ni får en bra och trevlig helg.

2010-12-11 @ 13:00:11
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Ylva

Hihi, ja, det blev en snabbgenomgång om var du varit.

2010-12-11 @ 16:45:54
URL: http://yfronten.blogg.se/
Postat av: Cina

Låter som ett trevligt sätt att spendera en helg på! Hoppas nacken inte ställer till mer besvär och att julbordet blir toppen!

Kram!

2010-12-11 @ 17:23:16
URL: http://cinaslada.blogspot.com/
Postat av: Kristina

Jag började undra om jag drabbats av oförmåga att dra slutsatser o förstå sammanhang som på ett ställe läste att du åkte bil o på nästa att du flög och jag kunde för mitt liv inte få ihop det. Men nu ser jag ju att det inte var jag som var drabbad.

Sen en tå fråga. Igår tog jag bort kådbandaget o nu har jag ont o det är rött igen,så tack o lov att du lämnat kvar lite så nu är det på igen Ha det trevligt kram

2010-12-11 @ 17:45:48
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0