Men himmel så svårt det kan vara...

... att få tid till att sitta vid datorn! :o)

Helgen var ju full av PV-entusiaster, närmare bestämt 193 st. Här kommer bilder på några stycken av de 113 vackra bilarna!
Same procedure as always; klicka på bilderna så blir de större! Voila!

     

Jag och Anki fick uppgiften att rätta frågorna på rallyt som gjordes på lördagen. Det vi inte kan om bilar nu, det behöver man inte kunna!!!! Vi insåg rätt snabbt att det fanns massor av synonymer för olika saker och svaren kunde naturligtvis vara skrivna på typ norska också. Vi skrattade vansinnigt mycket den eftermiddagen och ringde våra män stup i kvarten för att få veta om något skulle tolkas som rätt eller fel!!!

Som ni redan vet så hatar jag att tälta, men att göra det uppe i luften kan kanske vara en fördel.. Man slipper förhoppningsvis myrorna, spindlarna och alla andra otäcka insekter! Men nog fick det vara fullständigt vindstilla innan jag skulle lägga mig däruppe! ;o)



     

Makens pärla! 

  

Under rallyt hade Anders med sig en reporter från VF och i måndagens tidning fanns PV-träffen nämnd både på förstasidan och mittuppslaget! Inte illa!!!





Redan på fredagen fick jag också träffa familjen Jönsson från Markaryd. Anders lärde känna dem förra året i Töcksfors(PV-träffen). Frun i familjen såg så fram emot att få träffa mig, vilket ju betyder att min käre make pratat rätt snällt om mig till dem!!! :o) På lördagskvällen, efter middagen och lysande underhållning av Kung Bore, gav hon mig en otroligt fin ängel.



En närbild av ena vingen.. visst är det vackert?!



Hellens Angels!!! När man säger namnet så tror man nästan att det handlar om något helt annat! :o)



I nuläget är det ingen som vet var nästa PV-träff ska gå av stapeln.. Jag håller tummarna för Gotland, men inget är klart än!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej - eftersom jag samlar på änglar undrar jag om du har en aning om den finns att köpa nånstans. Var i så fall. DEN ängeln "talade" till mig. De får nämligen inte se ut hur som helst. Ska ha en personlighet - den här hade det.....

2010-07-07 @ 21:56:49
Postat av: imse

Verkligen en fin ängel!

Min gubbe åker ju på Citroenträffar. Jag brukar inte följa med dock. Och sova i tält på taket, skulle jag inte vilja. Tänk på morgonen, när man är superkissnödig och måste klättra ut från den höjden! Ojoj...

2010-07-07 @ 21:58:04
URL: http://zvammel.blogspot.com
Postat av: Selma

Underbart vackra bilar!

2010-07-08 @ 08:08:51
URL: http://frunatmaken.wordpress.com
Postat av: Em

Roligt! Och så många fina bilar. Din mans pärla är ju en riktig pärla också, han har nog bra smak på flera områden. ;) God morgon!

2010-07-08 @ 09:04:42
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Ia

Härligt med bilträff....vi har ju en sån i stan den här helgen som Du kanske vet ;) Den är liiiite större än Er ;)



Klart det ska vara på Gotland....Du får lite tips i min blogg idag om vad jag tycker att man ska göra när man kommer dit :P

2010-07-08 @ 15:35:33
URL: http://kajsalisa.blogg.se/
Postat av: Bara Jag

Jag kan tänka mig att "gubbarna" himlade med ögonen åt alla era samtal! Men kloka blev ni ju...



Sv. Hoppas att mormors kram har irrat färdigt och hittat henne- det kan hon behöva för hon ramlade och bröt armen i början på veckan :-(

2010-07-08 @ 20:54:19
URL: http://myworldmytruth.blogg.se/
Postat av: Agneta

ser ut som om helgen varit hur bra som helst. Väldigt mkt fina gamla bilar det kom på träffen!

Ängenln var fantastiskt fin, en sådan skulle jag oxå kunna tänka mig att köpa!

2010-07-08 @ 22:44:39
URL: http://bigmarlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilka roliga bilder och VILKEN ängel!!!

2010-07-09 @ 10:16:13
URL: http://kvinnanmedkoftan.blogspot.com/
Postat av: puzzelkvinnan

Men den var ju bra,ängeln alltså.Sen kan det ju vara trevligt,med träffar.Man träffar ju så många olika personligheter........fränt........kramis pia

2010-07-12 @ 00:12:23
URL: http://puzzelkvinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0