Vilken värme!!!

Det skedde magiska under; sommaren kom med dunder och brak! Idag har det varit 25 grader varmt och strålande solsken. Och precis som igår eftermiddag kom så åskan, inklusive ösregnet, men efter ca en timme var det över. Jag är glad att vi inte skulle köra längre än hem från affären!



 

Igår kväll såg jag "Insomnia", men somnade tio minuter innan slutet. Måste nog googla för att få veta hur det egentligen slutade!!! ;o) Jag såg filmen "2012" idag istället. Jag tyckte inte att den var speciellt bra utan tycker faktiskt att "The Day after tomorrow" var bättre och mer trovärdig.

Packningen går framåt, ett hörn i vardagsrummet är fullspäckat med kartonger. Vi har dock börjat inse att de dryga 30-talet kartonger som vi har inte kommer att räcka. Jösses!! Ofattbart hur mycket grejer man har!

Hur har ni haft det idag? Har ni jobbat eller varit lediga? Njutit av sol eller sett regnet strila.. eller både ock??? ;o)

Kommentarer
Postat av: Bara Jag

Åskan igår känns som något positivt - äntligen sommarkänning!!

2010-05-14 @ 22:55:01
URL: http://myworldmytruth.blogg.se/
Postat av: Ulrika

30-talet kartonger!? Optimist!!!:-)

2010-05-15 @ 14:23:00
Postat av: litentanta

30 kartonger?! hehe! Då måste ni ha sålt väldigt mycket för att det ska räcka m så lite ;-) Antar att

du redan vet att man kommer åt billiga kartonger på

typ jobbet (coop alltså) o hellre för många än för

få :-)



Men avis är jag inte, huvva, har flyttat min elfte,

eller var det trettonde (jag minns ingenting) gång o

börjar känna mig lite gammal vid det här laget ;-) )

2010-05-15 @ 23:39:23
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0