Smycken...

Igår eftermiddag hade jag ju besök av finaste Kristina. Hon hade med sig de örhängen som jag beställt, ett par underbart söta, ljusrosa änglar.



Det är hon som gjort mina absoluta favoritörhängen, de turkosa...


Hon är fantastisk duktig på att göra pärliga smycken! :o) Det är synd att jag inte använder halsband, för hon har även gjort hängen i glas!

Nedräkningen har börjat. En dag kvar innan ledighet i en hel vecka. Gissa om jag längtar!!! Och trots att min resdag blir fruktansvärt lång med sina tio(ja, TIO) timmar, så får jag i allafall en paus i Luleå. Gissa vem jag ska träffa då? Jo, jag ska luncha med bloggkompisen Britt!! Det ska bli så himla roligt att få träffa henne IRL!!! :o)

Det finns en tjej här i stan som jag var lite bekant med sedan tidigare och som jag lärt känna mer genom våra bloggar. Men jag har också en bloggvän till här i stan och två stycken som bor ungefär tio mil härifrån.. Ingen av dem har jag träffat på riktigt än. Istället har jag träffat flera stycken som bor skitlångt ifrån mig!! Lite konstigt, egentligen!

Nog börjar det bli dags att dra ihop en liten bloggträff här i Norrland snart. Vad säger ni, brudar??!! ;o) Finns det fler norrlänningar, som jag inte känner till, tro?! Meddela er! :o)



Nej, nu ska jag inte sitta här och skriva. Istället ska jag skriva ett brev till Carros värdfamilj(den som hon kommer att få snart). I det brevet ska jag beskriva hennes svagheter och styrkor och hur hon är som person. Så ni förstår att jag inte har tid att blogga mer ikväll! Hahahaha...

Ha det gott allihopa!!




Kommentarer
Postat av: Gun

Vilka fina örhängen. Jättesöta änglar. Kul att du ska träffa Britt, jag blir riktigt avundsjuk på er båda.:)

2010-11-18 @ 21:06:45
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: yvonne Å

Ååååh så söta änglar. Synd man inte har hål i öronen längre... Har fått sluta helt med örhängen för jag fick klåda, rodnad och "dunkande" i örsnibben av alla material. Tråkigt! Fantastiskt fina var de i alla fall

2010-11-18 @ 22:57:06
Postat av: Britt

Ska bli så himla roligt att träffa dig på riktigt.



Ha en skön fredag!

2010-11-19 @ 07:23:14
URL: http://metrobloggen.se/brittsbetraktelser
Postat av: Agneta

fina öronhängen du fick, kände nu att det nog är tid att sätta något i mina hål igen innan de växer igen helt.

Sv; viskar jag klipper av dem i rätt höjd för att jag inte orkar dra fram symaskinen för att sy upp dem. Min kollega som är sömmerska oxå är, med rätta, förbaskad på mig varendaste gång

2010-11-19 @ 07:48:50
URL: http://bigmarlin.blogg.se/
Postat av: sara - Glitterögon

Vad kul med bloggträff.

Ha en kanonfredag.

2010-11-19 @ 10:53:45
URL: http://glitterogon.wordpress.com
Postat av: puzzelkvinnan

Hej vad kul att göra sina egna smycken,nån gång kanske det blir..........gå in på min sida och hjälp mig med Hur man ska betalt för det Då.har lite bekymmer......snälla kram

2010-11-19 @ 12:25:52
URL: http://puzzelkvinnan.blogg.se/
Postat av: Kristina

Så glad jag blir för att du gillar dom och för er som kommenterat ovan. Jag säljer gärna om det är ngn som vill ha, jag gör även ängla halsband.

Hoppas du får en jättetrevlig resa norrut o får njuta av friden och sällskapet. Tar du med dator eller blir det bloggtystnad? Ha en bra tid ifall vi ej hörs kramar

2010-11-19 @ 14:36:09
URL: http://ruach.blogg.se/
Postat av: Svorskan

Jag hade velat vara med, vill träffa både Britt och dig ju! :(

Sv: Hahaha! Klart det går att blogga från andra sidan, det är säkert så att de bara inte har testat än. ;) // Jag har också upplevt ett par bloggare som bara har försvunnit. Den ena lösenordskyddade plötsligen sin blogg och alla kommentarer hon brukade lämna runt om upphörde. Det var totalt oväntat och ingen jag kände så där, så jag har ingen aning. Skumt.

2010-11-19 @ 17:07:00
URL: http://svorskan.se
Postat av: Stattinskan

Ja, jo ... jag är ju norrlänning men jag vänsterprasslar ju med Skåne ;-D

2010-11-20 @ 08:33:53
URL: http://metrobloggen.se/stattin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0