En söt liten bild...

... har förärats mig av både Laila och Liten Tanta. Jag tackar ödmjukast! <3



Här ska visst berättas om tre saker som står mig varmt om hjärtat!
Självklart finns det många saker som gör det, på olika sätt.
Saker som berör mig indirekt, som medmänniska.
Saker som upprör mig, saker som uppskattas av mig.

Men nu var det visst tre "saker" som gällde, så...
Här kommer de:

Det första, som är glödhett i mitt hjärta, är min älskade familj!
Och då menar jag inte bara min man och mina barn
utan alla dem som jag räknar till min familj
och som jag vet ställer upp för mig i vått och torrt

Det andra är mina vänner!
Mina gamla vänner som funnits länge
Mina vänner som jag nyligen funnit
både i verkliga livet och här på nätet

Det tredje är mitt hem, min "borg"!
Jag älskar mitt hem.
Inte för att inredningen är hipp
utan för att här känner jag mig trygg
här trivs jag och mår gott

Naturen har en stor del i mitt liv, även om jag inte är någon Skogs-Mulle direkt.
Men i naturen, en skog eller en park, mår jag bra.
Det är mitt meditationsställe.


© Pia Hagman

Jag vill skicka denna award vidare till alla mina läsare.
Vad ligger dig varmast om hjärtat?
Vilken bild är din favoritbild?








Kommentarer
Postat av: Kristina

vilka härliga saker du har närmast hjärtat. Vad roligt det varit om du kunnat hälsa på o du hade varit så välkommen men jag förstår, det händer saker som man ej räknat med ibland. Så jag får väl ligga o tänka på dig o se på din vackra bild och tänka goda saker om dig Kram

2010-10-13 @ 14:47:11
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0