Publicerat inlägg...

Skrev föregående inlägg igår, publicerade det och fick en kommentar på det! Fattar inte hur det gick till eftersom inlägget inte syntes när jag gick in på bloggen liksom "läsarvägen"!!

Idag såg jag den där lilla symbolen bredvid rubrikraden, klickade på den och såg att det stod 21 september där! Que?? Ok.. jag fattar att det är där man kan tidsinställa sina inlägg, men lite irriterande om jag måste klicka och välja i den VARJE gång jag skriver ett inlägg.. Eller har jag missuppfattat det?

Kommentarer
Postat av: Gun

Hade du påbörjat inlägget den 21 september och sparat det i utkast? Det där hände mig nämligen också. Jag påbörjade ett inlägg på natten, sparade det, och publicerade när jag vaknade, och då stod det den tid på natten då jag sparat det första gången. Man får tydligen ställa om tiden till nutid på sina gamla sparade inlägg innan man publicerar dem. De inlägg man publicerar direkt när man skrivit dem behöver man inte ställa in tiden på. Hoppas du förstår. Och hoppas jag säger rätt.

Så gör i alla fall jag..:)

2010-10-29 @ 00:37:29
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Svorskan

Det finns säkert lite barnsjukdomar i detta nya, men det låter lite konstigt om inte det är som Gun skriver här ovanför (även om det är en "sjukdom" också).



Sv: Ja, det är farligt om andra börjar jaga personen och detta kan ju bidra till att de olika lägren för och emot invandrare kommer ännu längre ifrån varann. Inte alls bra.

2010-10-29 @ 17:15:31
URL: http://svorskan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0