Så det kan bli...

Jag hade bokat in mig på body combat idag, men avbokade då jag hade rätt ont i nacken och höger axel i morse. Tack för det fönsterputsning! Och då snackar vi baksidan av ett fönster och en altandörr.. Hm, nacken tål visst inte mer..

Men träna ville jag ändå så jag tog cykeln till gymmet. Väl på plats kom jag på att afro-passet skulle starta bara tio minuter senare. Och det fanns platser kvar. Det var länge sedan jag var på ett sådant pass. Det var riktigt roligt, men inte fick jag testa mina nya fina dojjor inte. Afron dansas ju bäst barfota!! :o)

Jag vet att mina inlägg mycket handlar om träning och det kanske inte är speciellt kul för er att läsa om. Men för tillfället är träning en stor del av mitt liv så jag hoppas ni kan ha överseende med det.

Sitter och tittar på hockeyn och försöker mobilisera ork och kraft att hoppa in i duschen! Jag är en sådan som inte kan kliva in i duschen direkt efter träning, jag måste svalna ordentligt för annars kommer jag ut därifrån lika svettig som när jag klev in i den! På tal om hockeyn, här hejas det naturligtvis på Färjestad. Själv bryr jag mig inte ett dugg! ;o)

När jag var ute med Bessie igår såg jag att vissa tjuvstartat lite på påsken. Här kommer en bild på en rätt traditionell påskpyntning.


Men här kommer en lite ovanligare form av pyntning! :o)


Det kanske är lite svårt att se, men det är ett gäng färgglada innebandybollar som är fastsatta på grenarna! Innovativt och läckert!

På vägen hem hittade jag denna pippi glidandes i den lilla bäcken i Hagaparken. Jag fattar inte att den inte fryser. Det kan inte vara många grader varmt i vattnet. Brrrrr!


Vet ni vad? I morgon är det fredag!! Bästa dagen på hela veckan.

Kommentarer
Postat av: puzzelkvinnan

Åh,vilka vår bilder ........det pirrar i kroppen .

sv.nix det blir inte alltid som man vill men fortsättning följer.kraaaaaaaaam

2011-04-14 @ 21:20:26
URL: http://puzzelkvinnan.blogg.se/
Postat av: Ia

Jag tycker det är helt okej att Du skriver om träning...Du skriver om Ditt liv och det somm är viktigt för Dig....dessutom blir jag lite inspirerad och det är väl bra!!!!

2011-04-15 @ 10:11:43
URL: http://kajsalisa.blogg.se/
Postat av: Svorskan

Jag tycker om att du skriver om träning, det inspirerar. Det är kanske för att jag själv tränar - jag vet inte. Men som sagt, det är inspirerande! (Och duktig är du!)

2011-04-15 @ 15:15:08
URL: http://svorskan.se
Postat av: Ama de casa

Jag höll på Skellefteå, men det hade jag inte så mycker för...



Ha en finfin helg!

:-)

2011-04-15 @ 17:50:35
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: Britt

Höll som Ama på Skellefteå...



Klart det är dags att påskpynta så man hinner njuta av det ett tag. Påsken är ju en så kort högtid. Vi har påskpyntat på jobbet i fredags.



Jag blir så imponerad över hur mycket du tränar. Jag skulle också behöva få en sån lust till träning. Tyvärr har jag aldrig tyckt det varit roligt...men tyvärr är det ett måste om jag ska hålla till jag är 65 i mitt jobb.

2011-04-16 @ 16:51:26
URL: http://brittsbetraktelser.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0