Bockat av lista...

Idag har vi fixat ett simkort till Annas mobil. Hon hade tur att svenska simkort passade i hennes telefon. Så är det inte i USA utan Carro tvingades(åh jösses, vad hon led!!! Hahaha) köpa en ny telefon plus kort.

Vi gick på stan och kikade lite och sedan hem för lunch. Efter vi ätit cyklade jag och Anna till simhallen för att fixa ett simkort även där. Hahaha.. Ja, ett kort som gäller både för bad, gym och pass. Hon kunde ta över Carros kort, som vi har autogiro på, så det var perfekt!

På kvällen tog vi oss till I20-skogen. Jag behövde få hem lite kåda. Sånt är bra att ha i medicinskåpet. Och inget man har lust att gå ut i skogen och leta efter när det kommit en halvmeter snö.

Anna smälter in bra i familjen och vi snackar engelska som bara den!

I Logan, Ohio, har Carro börjat skolan. Och har tydligen läxor redan! I matte. Favoritämnet.. not! Ska försöka att skajpa med henne endera dagen. Fasen, vad jag saknar henne!! :(

Kommentarer
Postat av: Gun

Vad roligt att Anna smälter in så bra, hoppas hon lär sig lite svenska också. Spännande för er, och även för henne.

Vad använder du kådan till? Jag har inte plockat kåda sedan jag var liten, och då var det bara på kul.

Förstår att du saknar Carro! Kram

2011-08-17 @ 23:57:37
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Inga-Britt

Hej!

Du måste berätta varför kåda är så bra. Vad använder man den till, vi har liksom nära skogen!

Kram

2011-08-17 @ 23:58:32
Postat av: Marie-Louise

Det låter som det flyter på bra hos er :)

Vad har du kådan till? Nu blev jag väldigt nyfiken. Kram

2011-08-18 @ 14:50:19
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Selma

Oj, jag glömmer ständigt att köpa nåt lämpligt fett att smälta ner min kåda i så att det blir lite salva av det.

2011-08-18 @ 15:33:38
URL: http://frunatmaken.wordpress.com
Postat av: Mamma J

Låter som livet flyter på rätt bra för er... Men, måste ju precis som de andra få fråga vad du gör med kådan och vad den är bra till?

2011-08-18 @ 16:33:16
URL: http://mammanj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0