Helt kört med inlägg...

Ojoj, så länge sedan det var som jag skrev här på bloggen.. I'm sorry!! :( Men det är mycket i riktiga livet s a s. Jobbstart, träningsstart och så ordnandet med allt innan Carros avresa på tisdag morgon(9/8).

Tvättstuga på fm och vid elvatiden skjutsade jag iväg Johanna till till Röbäck. Där skulle hon plus x antal andra kompisar ordna en överraskningsfest för Carro. Två av dem kidnappade Carro på Nolia, där hon var tillsammans med en kompis.

Det känns konstigt att Carro fyller 18 när hon är i USA. Man kan säga att utbytesåret är hennes 18-årspresent :) Hon har fått en hel del dollar också, både av oss och hennes mormor. VISA-kortet får hon först i september så det gäller att ha cash i börsen från början. Tänk, det blir också första gången som tjejerna firar sin födelsedag på varsitt håll.

Johanna håller på och tar körkort. Det går fint och hon är jätteduktig bakom ratten. Hon kör en hel del med Anders och så tar hon körlektioner på körskolan.

Idag har jag också varit en sväng på Noliamässan. Blev besviken faktiskt. Jag hittade nästan ingenting av sakerna "som jag inte visste att jag behövde"!!! ;) Lyssnade på Swing Fly och på en irländsk grupp.. Bra musik! Fick vansinnigt ont i nacken av asfaltgåendet så jag köpte massage. Åh, så skönt det var! :)

Nu är jag helt slut, men ska försöka ta mig ut med Bessie innan det blir ryggläge.




Kommentarer
Postat av: Gun

Kan tänka mig att du är uppe i varv och lite orolig nu när Carro ska åka? Hade i alla fall jag varit. Klart det blir konstigt att hon inte är hemma och firar födelsedag, men man vänjer snabbt, och tio månader går fort.

2011-08-07 @ 19:36:53
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Svorskan

Tjejerna börjar bli stora. Det är på gott och ont det där. Jag börjar så smått lita på att min "vuxna" dotter ordnar upp i sitt liv själv, men egentligen har jag lust att lägga mig i hela tiden. :D

2011-08-07 @ 19:55:43
URL: http://svorskan.se
Postat av: Britt

Ja tänk att det redan är dags för henne att åka...det måste kännas märkligt för er alla att ni ska vara ifrån varandra så länge.

2011-08-08 @ 21:28:51
URL: http://brittsbetraktelser.blogspot.com/
Postat av: Kristina

Förstår det är mkt nu. Jag har fått vänja av mig med att fira dotterns födelsedag i två år nu , man överlever kan jag säga som tröst o så får man fira när man ses. Hoppas o ber att allt ska gå bra med hennes resa tröstekram till dig

2011-08-09 @ 17:19:49
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0