Juldagen...

Bildutmaning. En bild på någon i din släkt

En bild jag haft förut på bloggen, men som jag tycker är så fin. Min mamma ser ut som en fotomodell! :)


Foton från julaftonskvällen får jag ladda upp när jag kommer hem. Det är lite segt att få upp bilder när man bara har mobilt bredband. Men jag tackar så mycket för alla fina klappar.

Igår, på juldagen, kom brorsan Robert och hans familj hit. Det var mysigt att ha lite "småfolk" här.. Sådana där små barn som tomten kan komma till. Och han kom, vår tomte från Karravaara! :)


Idag, annandag jul, blir nog en lugn dag. Fantastiskt fint väder ute. Har förstått att ni i södern inte har det så kul med storm och strömavbrott. Hoppas det ger med sig snabbt..




Kommentarer
Postat av: Kristina

God fortsättning på julen. Härliga bilder både här och nedan. Ej haft tid att varken blogga eller läsa så nu tog jag en vilostund och läser ifatt. Allt gott från ett superhalkigt Umeå Dagmar blåste rejält i natt och på morgonen kram

2011-12-26 @ 15:37:53
URL: http://ruach.blogg.se/
Postat av: Kristina J

Vilken fin tomte! God fortsättning på dig!

2011-12-27 @ 17:59:19
URL: http://mammispammis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0