Afro power dance...

Testade afron på Medley idag, jag och tjejerna. Oj, så kul det var och detta pass blir definitivt en stående söndagsaktivitet. Riktigt bra ledare var det också. Jag har ju dansat i två terminer tidigare, men då var det på Träningsvärkstan. Jag kände igen vissa delar av koreografin och det gjorde att jag kunde dansa mer intensivt än om alla steg och rörelser varit helt nya för mig. Afro är lika med glädje!!! :o)

Innan afron åkte jag och maken till Nolialoppisen. Jösses, så mycket folk det var där! Jag tror säkert att man kan få en hel del sålt genom att ha bord där. Nackdelen är dock att bordet kostar flera hundra att hyra. Då måste man se till att ha massor av bra saker att sälja innan det ens finns en chans till att gå i vinst.

Jag fyndade en bok, två ringar, en sminkborste(som Johanna ska ha för att borsta bort "sudd" när hon ritar) och en väska.

(Klicka på bilderna för att göra dem större)




Nu in i duschen och sedan slappa resten av kvällen. Med gott samvete!

Kommentarer
Postat av: puzzelkvinnan

Vad duktig du är.Sen var det läckra smycken....fynd är kul........kram

2011-02-06 @ 17:02:55
URL: http://puzzelkvinnan.blogg.se/
Postat av: Svorskan

Vad skönt att träna, det kanske jag skall börja med igen. Söndagar är en sån dag det är extra gott när man duschar sen och kan slappa och vara nöjd med sig själv. Något jag hoppas du är nu! ;)

2011-02-06 @ 18:53:18
URL: http://svorskan.se
Postat av: Gun

Roligt att fynda. Och smart att använda sminkborste, det har jag inte tänkt på att man skulle kunna.

2011-02-07 @ 07:36:15
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0