Bokrean...

I onsdags, innan after worken, gick jag runt på bokrean på Åhléns och Åkerbloms där jag köpte fyra böcker. Men jag kom att tänka på bokreorna förr i tiden. Bord efter bord var fyllda av rödlappade böcker. Dagens bokreor tycker jag är fattiga på böcker. På Åhléns t ex fanns det bara två bord med vanliga skönlitterära böcker. Och det fanns inte speciellt många författare att välja på heller :o(

Men trots det så köpte jag i allafall fyra böcker:

Jag älskar Anna Janssons böcker. Har kommit halvvägs i denna och den är lika bra som hennes andra böcker.


Det här kändes som en intressant bok om ikonen Madonna!


Det borde göras forskning på Ozzy! Jag menar, med allt han pysslat med så är det ju förvånande att han fortfarande är vid liv! Ska bli intressant att läsa hans egna ord och tankar.


Jag gillar hennes stil och hon är rolig!


Tog mig till loppisen på Nolia och där köpte jag två böcker. Bonniers bok om filmer och videos(glömde fota den) och Andreas Carlssons bok. Såg den på bokrean, men det var en ännu bättre rea på loppisen, 20 spänn gav jag för den!


Nu ska jag lägga mig och hoppas att halsen och resten av kroppen inte gör lika ont i morgon som ikväll. Vik hädan, förkylningsbasilusker, vik hädan! Dags att gurgla med lite Renat! C U!

Kommentarer
Postat av: puzzelkvinnan

Härligt m böcker som ligger o väntar.

Vi ska läsa Anna Janssons bok den första hon skrivigt.

Och vet sen tidigare att hon är kanon.

Sen får du berätta hur Madonnas bok var.Spännande.

Kram pia

2011-02-27 @ 22:18:29
URL: http://puzzelkvinnan.blogg.se/
Postat av: Kristina

Jag orkar inte längre springa på bokreor, hatar trängsel och köer. Jag köper en del böcker, men lånar mest numera. Ozzys bok har jag läst, älskar den (och honom). Ja du, jag brukar säga att hans kropp och Keith Richards kropp borde säljas till medicinsk forskning - bägge två är levande mirakel tycker jag.

2011-02-27 @ 22:26:51
URL: http://mammispammis.se
Postat av: Ama de casa

Vilka braiga böcker du hittade :-)

2011-02-28 @ 10:51:54
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: Britt

Köpte också en Anna Jansson men en annan av hennes böcker - Först när givaren är död.

2011-03-01 @ 22:59:34
URL: http://metrobloggen.se/brittsbetraktelser

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0