Min lediga dag...

... börjar lida mot sitt slut! Avslutar starkt genom att se till att den fulla tvättkorgen blir tom. Skitkul.. not.. men det måste göras!

Tog en härlig promenad med Bessie i morse. -7 och strålande sol, som faktiskt börjar värma en aning. Härligt!
På eftermiddagen kom fina Marie och hälsade på. Kul! Vi surrade i över två timmar och efter det hade jag några telefonsamtal att ringa.

Jag har lite ont i ryggen idag, jag har svårt att djupandas ordentligt. Förmodligen är det en låsning och det känns mindre kul eftersom det är en hel vecka tills jag har tid hos massören. Kanske ska jag ringa och kolla om det finns en tidigare tid.

Nu väntar tvättstugan igen.. C U!




Kommentarer
Postat av: puzzelkvinnan

Holistic proteinpulver.Den är vegetarisk för min mages skull.Sen finns det ju andra sorter som hon kan börja med......hälsa lycka till.

kram pia

2011-02-09 @ 20:24:52
URL: http://puzzelkvinnan.blogg.se/
Postat av: Kristina

låter inte bra med ryggen. Tack för alla tankar. Hoppas du kryar på dig. Kram

2011-02-10 @ 23:32:33
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0