Små funderingar på en lördagsförmiddag...

* Ska jag städa ur skafferiet eller kylskåpet?

* För vilken gång i ordningen visas Vänner på tv? Missförstå mig inte, jag älskar verkligen den serien, men funderar på det ändå...

* Vad händer i världen egentligen? Nåja, det är väl en ganska stor fundering..

* Är våren verkligen här för att stanna nu? Pohlman, vad säger du?

* Var är min loppislåda och min burk med loppispengar? Svorskan, har du koll på var de kan vara?? Jag tror dock att förrådet är ett hett tips! Ett förråd man knappt kommer in i just nu! ;o)

* Ska jag köpa nya glasögon eller ska jag skaffa linser istället? Terminalglasögon blir det på jobbet, så mycket vet jag.

* Hur ska det gå för de svenska skidåkarna idag? Jag håller tummarna stenhårt.. i tanken alltså.. Det är eljest lite svårt att skriva samtidigt! ;o)

* Funderar på hur mycket en tatuering gjord av Kat von D kostar? Älskar hennes porträtt! Tyvärr kan jag nog inte kombinera en bokning hos henne samtidigt som vi åker över för att hämta Carro 2012. Vi vet nämligen att Carro kommer att hamna på östkusten, dvs rätt långt från LA!!


Kommentarer
Postat av: Svorskan

Det där med "Vänner" kan dottern allt om, men inte jag, även om jag gillar serien jättemycket. Utifrån din lista räknar jag med att du har överskottsenergi? Hoppas det. Ha en underbar lördag kväll!

2011-02-26 @ 18:29:22
URL: http://svorskan.se
Postat av: Ama de casa

Tunga funderingar där... Jag ville ha Vänner-boxen alla säsonger i 50-årspresent. Men fick den inte. Lika bra det .-)

2011-02-27 @ 22:03:03
URL: http://amacasa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0