Stjärnorna på slottet...

Jag är rätt besviken på den här omgången av "Stjärnorna på slottet". Alla är liksom så hövliga och det finns liksom inget djup i diskussionerna.

Men igår var det var Ulf Brunnbergs dag. Och då hände något, då blev det betydligt mindre ytligt och inte lika jobbrelaterat som när t ex Monica hade sin dag. Hennes dag var som en enda lång uppräkning av vad hon plitat ner i sitt CV. Boring!

Därför gillade jag gårdagens program och Ulfs öppenhet. Det visade en helt annan sida av honom. En sida som inte hade ett dugg med komik att göra, ingen rolig Vanheden så långt ögat nådde. Han delade med sig av sina minnen från uppväxten och vad som varit hans drivkraft. Intressant.


Kommentarer
Postat av: Dreamsalive

Nu är jag väl helt off, men jag har aldrig sett programmet... : )

2011-01-17 @ 13:49:40
URL: http://dreamsalive.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise

Jag missade tyvärr det men har läst om det. Måste försöka se reprisen. Jag gillar ju honom som skådis så det skulle verkligen vara intressant att "se" honom.

2011-01-17 @ 18:21:01
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Kristina

Det här är första säsongen sedan programserien startade som jag har struntat i att titta. Dels beroende på att jag tyckte att det är idel ointressanta deltagare och dels att jag nyligen såg "Så mycket bättre" och kände att det konceptet passar mig så mycket bättre - nu blev jag lite putslustig också märkte jag.

2011-01-17 @ 21:40:40
URL: http://mammispammis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0