Mer fina bilder...

När vi ätit färdigt på restaurangen på Thirassia behövde vi uppsöka en toalett. Fick hänvisningen "gå runt hörnet vid den blåa dörren". Men han sa inget om hur många trappsteg vi var tvungna att klättra innan vi kom dit!!! :)
Här är en bild uppifrån toaletten!




Jag vet ju att jag har några blomintresserade läsare så här kommer några bilder bara för er!






Sitter vid poolen och skriver det här inlägget.. Ganska dålig bild på skärmen i solljuset, men jag hoppas att bilderna går att titta på!!

I eftermiddag ska vi åka på en busstur och se Santorinis pärlor.. Den avslutas i Oia där vi ska se den berömda solnedgången.. Tills vi hörs igen.. Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: imse

Fina bilder! Jag har ju varit där en gång och vill minnas att stränderna inte var så märkvärdiga, men annars var det väldigt vackert.



Kram

2011-06-02 @ 11:51:56
URL: http://zvammel.blogspot.com
Postat av: Marie-Louise

Vilka alldeles underbara bilder, jag blir så sugen på att resa dit och få se allt vackra med egna ögon :) Kram

2011-06-02 @ 12:05:27
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Kristina

oh kan du inte ta några skott med dig hem ja inte på granen men på blommorna. Linda in i fuktigt toa papper.

Så vackert men som du säger trappor vore inte ngt för mig. Ha en bra avlutning på resan Kramar

2011-06-02 @ 23:18:01
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0