Bästa dagen under veckan är...

... såklart fredagen!!! Speciellt kvällen. För då har man hela helgen framför sig.

Har plockat ihop en del grejer som jag tänker sälja på loppisen på söndag. Jag och Agge har hyrt bord tillsammans.
Men jag hade inte så mycket som jag trodde; jag rensade väldigt bra då vi flyttade förra året! :o)

Jag och tjejerna har ett hemligt projekt tillsammans med Carinne, vår f d granne. På dagen i morgon ska vi hem till henne för att diskutera vidare. Projektet har legat på is då tjejerna haft mycket med skolan, men nu ska vi dra igång allt igen. Spännande!

Här är värsta tövädret just nu. Mitt huvud reagerar dåligt på vädret, men jag bryr mig inte. Det är underbart med solsken och takdropp. Jag är så glad att de skrapat vägarna nästan ner till asfalten för någon vecka sedan. Det betyder att det inte blir värsta sörjan att plumsa omkring i. De har dock inte hunnit med alla småvägar och cykelbanor än, så där blir det riktigt moddigt.

Häromdagen satt jag och Carro och kollade igenom e-guiden över Santorini. Pratade om vad vi helst vill se när vi är där. Chattade med Apollo och fick veta lite priser på de olika utflykterna. I slutet av april kan vi förboka vissa saker. Himmel, vad vi längtar efter att få åka iväg!!

Här kommer några bilder av Kristinas vackra smycken:

© C Hagman

© C Hagman

© C Hagman

© C Hagman

© C Hagman

Nu ska jag lägga mig raklång på spikmattan, glutta på tv:n, läsa lite om Ozzy och sedan sova.

Hoppas ni alla får en toppenskön helg! Kram!



Kommentarer
Postat av: Kristina

tänkte när jag såg facebook vilka snygga örhängen hon skyltar med. Hoppas din helg o loppis blir bra Kram

2011-03-04 @ 19:04:07
URL: http://ruach.blogg.se/
Postat av: Ama de casa

Vilka jättefina smycken!



När vi var på Santorini hyrde vi moppar en dag. Man han runt hela den fina ön på en dag, faktiskt :-)

2011-03-04 @ 19:11:42
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: Anonym

Ha en riktigt skön helg. Vilka fantastiskt vackar smycken. Blir såååå sugen att göra hål i öronen igen.... kram

2011-03-04 @ 19:50:51
Postat av: Mia systeryster

Här är det också riktigt moddigt på vissa vägar!

Otroligt fina smycken.Hoppas din helg också blir fin=D

2011-03-04 @ 20:14:43
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: Britt

Så mycket vackert hon gjort.



Visst är det härliga tider nu med det milda vädret. Det tråkiga är att det blir halt. Jag halkade omkull och låg raklång på busshållplatsen på väg hem från jobbet. Tur nog slog jag mig inte speciellt mycket...men jag sög nog upp hela vattenpölen med mina jeans :D

2011-03-04 @ 22:12:48
URL: http://metrobloggen.se/brittsbetraktelser
Postat av: Kristina

Hälsa Maria att jag inte glömt hennes armband och inte ditt heller men jag har varit för dålig i veckan för orka

2011-03-04 @ 22:46:55
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0