Body Combat...

På gymmet igår körde jag bl a 7,5 km sidestep och 1 km löpning; tränade nedre delen av kroppen. Idag blev det den övre delen som fick sig en ordentlig genomkörare.

Carro är jätteförkyld, så det blev bara jag och Johanna som åkte till badhuset för att testa Body Combat för första gången. Åh jösses!! Trodde inte att man kunde bli så trött av ett träningspass, men alla dessa boxingslag och sparkar.. shit, va jobbigt det var! Men otroligt roligt var det! En toppenledare som peppade alla på ett himla bra sätt. Man blev mera taggad att orka fullt ut och kände inte för att slå honom på käften!! ;o)

I morgon blir det vila från träning. På förmiddagen följer jag med Johanna till Hand- och plastikkirurgen. Dags för Botoxinjektioner i tummarna. Efter lunch blir det jobb och halv sju på kvällen ska jag och Johanna på bio. The Black Swan ska vi se. Carro kommer att befinna sig i på Umeå Open både fredag och lördag. Massor av artister under samma tak. Anders och hans två kompisar bilar ner till Hedemora och PV-klubbens årsmöte på lördag.

Nu är jag fullständigt slut i kropp och själ. Funderar på om jag kommer att ta mig ur sängen i morgon bitti! ;o) Nåja.. vi får väl se. Ha det gott, vänner! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0