Katastrofen i Japan...

Jag tänker inte skriva något inlägg om det hemska som hänt och händer i Japan. Det finns det massor av andra gjort, som beskrivit katastrofen med både text och bild. De japanska människorna finns i mina tankar!

Det jag däremot vill be er alla om, är att skänka en slant till Läkare utan gränser. De gör ett fantastiskt bra arbete och finns överallt där de behövs! Jag skickade ett sms. Det gick fort och gör faktiskt skillnad! Speciellt om vi är många som gör det!

Hit kan du skicka din gåva:

Det går att ge en gåva direkt online på hemsidan: www.lakareutangranser.se/gava/

Eller SMS:a genom att skicka ordet LIV till 72990 (50 kr)

Det fungerar också att göra en insättning:

Plusgiro: 90 06 03-2

Bankgiro: 900-6032


Kommentarer
Postat av: Britt

Jag har länge varit månadsgivare till Läkare Utan Gränser. Håller med dig om att de gör ett fantastiskt jobb på de mest katastrofala platser. Helt oegoistiskt och utan en tanke på sin egen säkerhet.

2011-03-14 @ 22:40:58
URL: http://brittsbetraktelser.blogspot.com/
Postat av: Bara Jag

Skulle tro att varje krona räknas... Kram!

2011-03-15 @ 16:01:46
URL: http://blogg.rhode.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0