En otippad start på lördagen...

Vaknade strax efter sju i morse. Det är alldeles för T.I.D.I.G.T för att vara på en lördag!!! Satt här och tänkte: "Undra om jag ska vara så crazy att jag beger mig till gymmet nu?". Och nog var jag crazy alltid. Klockan nio cyklade jag iväg och tränade sidestep och löpning i en timme. Kul att få testa nya skorna. De funkade bra, men konditionen märker jag har försvunnit dessa sjukveckor :o( Men, trots det så är jag faktiskt lite imponerad av mig själv, att jag tog mig iväg!!
Här en bild på mig med träningsstassen på. Notera min koncentrerade blick i mobilen.. haha, jag är liksom inte van att fota mig själv! :o)


Efter välbehövlig dusch hoppade jag och tjejerna på våra cyklar och tog oss in på stan. Jag fyndade en hel massa faktiskt. Det var nog bara nätadaptern och fikat på Wayne's som var på ordinarie pris!



Vi hittade en bok om Sveriges traditioner(ord 79:-, nu 10:-), som Carro ska använda när hon ska hålla föredrag om Sverige i skolan i USA. Missade att fota den.


Hittade en klänning på Sisters vars ordinarie pris var 399:-, men med 70% rabatt gav jag endast 120:- för den.
En perfekt klänning att ha i Grekland.


Sedan hittade jag ett par mörklila fejk-Converse i en fyndlåda. De kostade egentligen 199:-, men var nedsänkta till 99:-. Sån't gillas!!


På bokhandeln ramlade vi över en City guide över New York(ord 179:-, nu 50:-). En sådan kan behövas nästa år när vi åker över för att hämta Carro. Då blir det säkerligen ett antal dagar i New York. 


En rätt effektiv dag, så här långt..

Och ja, värmen kom!! Solen skiner och det är 13 grader varmt i skuggan.. Helt klart skönare än +3!!

Kommentarer
Postat av: Kristina

oj vilken effektiv dag på alla sätt. Du är otrolig på alla sätt Kram

2011-05-07 @ 21:40:34
URL: http://ruach.blogg.se/
Postat av: Ama de casa

Verkligen bra fynd du lyckats hitta på en och samma dag :-)

2011-05-08 @ 10:01:40
URL: http://amacasa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0