Bildutmaning...

Jag har tänkt mig att följa nedanstående lista med start 1 dec(bara för att det är enklast att komma ihåg). Kan bli kul att botanisera bland alla bilder för att hitta det rätta fotografiet under varje rubrik.
Lägger ut detta redan nu, ifall någon vill sno listan och göra en egen fotomånad! :)

Dag 1
: Bild på mig själv
Dag 2: Ett härligt minne
Dag 3: En familjemedlem
Dag 4: Min hobby
Dag 5: En gammal bild
Dag 6: Tema "grön"
Dag 7: En bild som jag aldrig lagt upp
Dag 8: En av mina favoritbilder
Dag 9: Här bor jag
Dag 10: Detta gör mig glad
Dag 11: Mina vänner
Dag 12: En gammal bild på mig
Dag 13: Tema "ljus"
Dag 14: Bild på ett av mina djur
Dag 15: Ett tråkigt minne
Dag 16: Svartvit bild
Dag 17: En konstig bild
Dag 18: Känslor
Dag 19: Här bodde jag
Dag 20: Ett ögonblick
Dag 21: Ett pris du vunnit
Dag 22: En cool bild
Dag 23: En sommarbild
Dag 24: Tema "vatten"
Dag 25: En bild på någon i din släkt
Dag 26: Detta skrattar jag alltid åt
Dag 27: En gruppbild där jag själv är med
Dag 28: Väder
Dag 29: Något som betyder mycket
Dag 30: En höstbild
Dag 31: En "kall bild"

Kommentarer
Postat av: Britt

Det där kan bli spännande. Jag är lite dålig på det där med att ta bilder...trots att det är en del av mitt jobb att dokumentera med kamera...så glömmer jag den ofta privat och har inte så många bra bilder.

2011-11-27 @ 22:31:45
URL: http://brittsbetraktelser.blogspot.com/
Postat av: Laila

Spännande! Ser fram emot att se dina foton. Psst... Gillar bild 1!

2011-12-01 @ 21:56:16
URL: http://tillklippt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0