Listor...

Jag gillar listor. Olika sorters listor. Det kan vara boklistor. Listor över saker man gillar. Eller ogillar. Listor fulla med önskningar. Vanligtvis brukar det bli listor, vars innehåll sedan kan bockas av. Att-göra-listor, alltså! :)

Min To-do-lista handlar just nu mycket om sortering av diverse saker, inköp av presenter till olika människor och fixande och trixande med foton. Allt detta innefattar en viss nivå av stress.

På listan finns även punkten "träning". Har haft problem med att passen ändrats hejvilt i höst. Avskyr att träna så sent som klockan åtta på kvällen. Innan jag har svalnat och duschat så är klockan skitmycket. Och man blir ju liksom lite uppe varv när man tränat så.. gillar't inte! Men verkar nu ha fått lite struktur på tränandet igen. Kör Zumba och har hittat tillbaka till gymmet där jag kört mycket side step och rodd. Tre riktigt roliga aktiviteter!

Berättade tidigare om när Sarah från Överkalix/Taiwan var här under höstlovet. Hon var en riktigt kul prick! :) När hon åkte hem lämnade hon efter sig ett jättefint kort:



Troligen åker Johanna och Anna upp till henne helgen före jul och ska då följa med Sarahs och hennes värdföräldrar till Rovaniemi i Finland. Till tomteland! :) Jag hoppas innerligt att det kommit snö tills dess.

I fredags hade vi husfest. Alltså, vårt hus fyllde 50 år i år och det ville vi ju fira förstås. Det var ungefär hälften av alla boende kom. Kul! Dessutom hade vi en dam som bott här i alla dessa femtio åren! Häftigt! Hon blev extra firad med applåder och fin blombukett. Vi hade beställt maten på Time Kitchen och det var suveränt gott. Avslutade kvällen vid ettiden på natten. Så man kan säga att det var en lyckad kväll! :)

Här två foton som jag tog en kväll när jag var ute med hunden. Ett är taget med blixt och ett utan. Det silvriga är vattendroppar.. Det blev rätt coolt!





Kommentarer
Postat av: Kristina

åh äntligen var du här. Så urläckra bilderna blev. Riktiga konstverk. Jag hör av mig om priserna på tenntrådsarmbanden bara jag fått hem den nya beställningen så jag kan räkna. kram

2011-11-15 @ 23:06:55
URL: http://ruach.blogg.se/
Postat av: Gun

Vilka läckra foton!

Och vilket gulligt brev du fick, kul med lite uppskattning.:)

2011-11-16 @ 15:53:14
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Selma

Jag kommer så sällan ihåg att kolla mina listor ...

2011-11-17 @ 15:47:43
URL: http://frunatmaken.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0