Senaste nytt...

Men jag fattar det inte.. Hur dagarna springer iväg utan att jag hinner med? Att det plötsligt kan gå 5-6 dagar utan att jag skriver här på bloggen. Det är ju inte klokt!

I torsdags var jag, Johanna, Inga-Lill och Iris på modevisning på Restaurang Invito. Det var främst underkläder som visades, men även en och annan klänning. En av modellerna, och anledningen till att vi var där, var vår vän Carinne. Hon visade bl a upp en snygg röd klänning och en svart underklänning. Alla modeller, som bestod av alla åldrar och alla sorters kroppar, var jättefina och modiga. Inklusive Carinne! :)

Vi fick grönsaksstavar, dippsås, vindruvor och melon att käka på. Dessutom fick alla två "drink"-biljetter att använda under kvällen. Här kommer några bilder på vår vackra vän!


En lite diffus bild, men kolla spirorna!! :)


Här pustar hon ut med mig och Inga-Lill. Så stolt jag är över dig, Carinne! <3


Till vår tacomiddag i fredags bjöd jag Marie och Ibra. Det var längesedan vi träffats allihopa så det var kul. Lite synd att Ibra var tvungen att sticka iväg till sitt jobb vid 19-tiden, men Marie stannade kvar en stund extra. Anders var ut på "lokal" med några gamla vänner från Tegssidan. Till slut blev det bara jag och Anna kvar härhemma, då Johanna stack iväg med klasskompisarna till 5ive.

Lördagen bjöd på nyöppning av Konstnärsshopen. De hade flyttat till större lokaler, vilket är behövligt. Hämtade vännen Kristina som gärna ville följa med dit. Kul! Där fanns massor av roliga saker. Anna sa till oss: "Om ni kommer till Taiwan och hälsar på mig.. ta med varsin tom resväska.. Då kan ni fylla dem med såna här grejer. Betydligt billigare än här!!". Ja, det är ju en anledning, så god som någon, att dra till Taiwan! :)

Från det ena till det andra... rost kan vara riktigt läckert! Eller hur?!




Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Vad skoj att gå iväg på modevisning :)

Och ja vart försvinner dagarna ? Hjälp jag hänger inte med riktigt... Önskar dig en fin onsdag. Kram fina

2011-10-26 @ 09:51:03
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Selma

Rost kan vara hur snyggt som helst bara man har det på rätt ställe.

2011-10-27 @ 12:04:30
URL: http://frunatmaken.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0