Kreativiteten och energin flödar...

I måndags blev det ett entimmespass på gymmet, ett stenhårt sådant. Och när jag var skulle gå hem så upptäckte jag att klockan var tio i åtta. Det var alltså bara tio minuter tills zumbapasset skule börja. Jag tänkte "äsch, jag är ju liks här".. och så blev det. Jag kan säga att jag var lite darrig i benen när jag gick hem. :)

I går bestämde jag mig för att bara pyssla. Att inte använda lediga dagen till att tvätta eller städa. Utan vila. Vila i pysslandet.. Så jag gjorde ståltrådshjärtan, ca 4-7 cm höga. Sådana som man t ex kan hänga i ett fönster..

Ber om ursäkt för att bilderna inte blev så skarpa, men..








Klockan fem var det dags för Terapibadet och vattengympan. Det var jätteskönt och perfekt tillfälle att strecha ut kroppen.

Idag har jag zumbat och tränat på gymmet. Känner mig väldigt nöjd över mig själv! :)

Jag saknar Bessie. Mycket. Det är så många tillfällen som det blir uppenbart att hon är borta.. och då hugger det i hjärttrakten. Så klart. Konstigt vore det ju annars.

En f d grannfamilj har hamnat i precis samma situation som vi. Deras fina Nikita fick samma diagnos som Besise och igår lät de henne somna in. Det är så sorgligt! Men, både Bessie och Nikita har det bra nu. Där i himlen.

Nu sitter jag och tittar på Once upon a time som går på 5:an. En jättebra serie som handlar om nutiden men dagens människor är egentligen karaktärer från sagans värld. En jättekul idé och serien är otroligt välgjord.


Kommentarer
Postat av: Kristina

Så energisk o kreativ du är. Behöver få lite av din energi. Hittade ett fin brev från dig som jag fick i fjol och det gav mig så mkt idag. Tack igen hoppas vi ses kram

2012-02-17 @ 23:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0