Född 7 mars 1967...

Det betyder att jag fyllde 45 år igår. Eller??!! Facebook säger tydligen att jag fyller 44 år.. och, som ni vet, allt som skrivs på FB är ju sant, så... Hahahaha...

Det kändes konstigt att, på sin födelsedag, inte ha sina tjejer härhemma. Ganska ledsamt faktiskt! :( Även om vi inte brukar ställa till med något större firande så saknar jag dem.. Eller kanske är det just därför jag saknar dem, vi är alltid så få som firar våra födelsedagar, så är någon av ens kära borta.. ja, då märks det ju. Vi har så långt till släkten, både i norr och söder.

Men jag har en fin make som kom hem med en söt, lagom stor, tårta och ett presentkort på Hud.nu. Han visste inte att jag hunnit handla ingredienser till en tårta som Anna och Xime Na glatt fixade till på eftermiddagen. Men tårta är ju gott! :)




Av Anna fick jag ett par fina träningsskor. New Balance. Hennes pappa jobbar på företaget som gör dem! :) Och kolla vilken färg de hade på sig! De blir perfekta gymdojjor.






Kommentarer
Postat av: Ulrika

OMG vilka snygga dojjor! Tänk så synd det skulle varit om de varit typ stl 40 o för stora för dig. Då hade jag offrat mig o gett dem ett hem!;)

2012-03-09 @ 08:05:50
Postat av: Gun

Vilka gulliga tjejer som fixar tårta och present, och vilken bra present sen. Jättesnygga skor! Och du har rätt, tårta är aldrig fel. :D Grattis i efterskott på 44-årsdagen (ja, FB har alltid rätt ju). :)

2012-03-09 @ 09:07:44
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Kristina

Så det var så jämnt du fyllde. Men jag litade på fb har du kollat emd mor din. Jag känner igen saknaden vid firande när amn är få i familjen. De sista tre åren har M varit borta när jag fyllt o när hon fyllt Tomt o inte lika kul fira i efterskott. . Önskar dig fortsatt fina dagar kramar

2012-03-10 @ 18:45:34
URL: http://ruach.blogg.se/
Postat av: Malin

Men GRATTIS i efterskott Pia! Hoppas du mår bättre efter sjukan och måste säga att du fick skitsnygga dojjor! Stor kram

2012-03-11 @ 09:03:09
Postat av: Dom kallar mig Yngve

Oj, det här hade jag missat. Grattis i efterskott!

2012-03-11 @ 15:47:16
URL: http://antipod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0